Welkom op mijn blog...

Ik ben Jolene; 28 jaar, moeder van twee eigenwijze dochters, vrouw van een Vikingman, baasje van Bob, christen, leerkracht, zangeres en altijd op zoek naar een nieuw/leuk/ontroerend/grappig/eenzaam/verfrissend/bijzonder/nog in te vullen moment om over te schrijven.


woensdag 22 mei 2013

Ruben en Julian

Fietsend naar Mac Donald's, met mijn twee blozende meisjes dichtbij en mijn man voorop, denk ik aan Ruben en Julian.
Ruben en Julian, twee vrolijke mannetjes in groene shirtjes met een heel leven voor zich om nog te leven. Via de Googlewereld zie ik fragmenten uit het leven van de jongens: Ruben en Julian in de sneeuw, klimmend in een boom, op het voetbalveld, in Oranjetenue, lachend naast hun moeder. En tussen al die foto's het vriendelijke gezicht van een man die hun vader moet zijn. Geweest. Voordat hij veranderde in iemand die zijn eigen kinderen vermoordde.

Hoe heeft dat toch kunnen gebeuren? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten