Welkom op mijn blog...

Ik ben Jolene; 28 jaar, moeder van twee eigenwijze dochters, vrouw van een Vikingman, baasje van Bob, christen, leerkracht, zangeres en altijd op zoek naar een nieuw/leuk/ontroerend/grappig/eenzaam/verfrissend/bijzonder/nog in te vullen moment om over te schrijven.


donderdag 25 april 2013

Vrolijk

Vrolijk. Zo ziet de wereld eruit na 1 dag volle zon en een graad of twintig.
Zelfs de norse overbuurvrouw gunt me een glimlach en de kat is helemaal 'niet meer te houwen' (heus, ik zag 'm gisteren in de tuin van pure vreugde een zeer kunstig uitgevoerde dubbele flik-flak overslag doen).

Zelf geniet ik ook met volle teugen. Ik trek mijn zebra-bloemetjes-patchworkprint broek uit de kast, trek mijn slippers er onder aan en verhuis mijzelf naar de tuin. Je begrijpt dat ik geen tijd heb om lang aan mijn blog te schrijven...



1 opmerking: